lauantai 12. lokakuuta 2013

Moi! Halusin nyt kirjottaa tällasen pienen tekstin että mitä nyt tapahtuu. Mä ajattelin nyt poistaa blogin koska kaikki nyt huomaa ettei se oo mun juttu enkä ees tykkää  kirjottamisesta niin paljon. Mut ne jotka haluu nähä mua jatkossa niin ajattelin alottaa ihan puhtaalta pöydältä ton 'vlogaamisen' tai miks sitä nyt sanotaankaan koska tykkään ennemmin puhua kun kirjottaa :) Tää ei siis missään nimessä johdu siitä että mua liikuttais ne vihakommentit vaan oon aatellu jo pitkään ettei tässä oo mitään järkeä, joten toivottavasti ne muutamat ketkä tätä vielä lukee niin haluaa siirtyä yotuben puolelle kattomaan mu tulevia videoita :) Ehkä tää auttaa että alotan ihan puhtaalta pöydältä ja niin... Mutta heippa kaikille ja juu :)

p.s en jää myöskään mun vanhalla yotubetilille vaan vaihdan sen tämmöseen toiseen joten toivottavasti joku haluaa käydä jo tilaamassa :)

http://www.youtube.com/channel/UCbPjyPM-ovihiq4v6lsZ_Zw

4 kommenttia:

  1. harmi et lopetat !:( mut joo alota vloggaaminen :) koska sua olis kiva nähdä jatkossaki !

    VastaaPoista
  2. Onhan tietty harmi että blogi loppuu, mut onneks vlogi jatkuu vielä! (:

    VastaaPoista
  3. millon alotat tekeen niitä videoi? oon jo kanavas tilannu ja ootan et videota tulis :)

    VastaaPoista